Contact
Job advertisement
Offer reference: INTDAR07/14-309323
Date : 18/07/2014
(2) Call Center Agent
Job description
Missions :
JOB TITLE Call Center Agent
MISSIONS :
· Répondre aux appels des clients et identifier leurs besoins.
· Ecouter, comprendre et résoudre les problèmes des clients
· Renseigner les clients sur les produits et services en les orientant vers les services appropriés.
· Assurer la fidélité des clients
· Actualiser les statuts des clients sur les bases de données.
Reporting To Department Manager
Work Location Head Office
Purpose of the Job
The main purpose of the Receptionist Job is to answer customer calls across a number of areas, handling complaints, answering enquiries, providing information and resolving customer problems to ensure the existence of the loyalty.
Responsibilities & Duties
- Generate customer interest in the services or products that our company offers
- Customer service over the phone of the customer.
- Respond to customer inquiries.
- Provide customers with the information package on products or service
- Evaluate problems of the customers and provide logical lasting solutions
- Follow up customer’s needs by calling them back to respond on their questions.
- Manage filing, mailing , correspondence & other management tasks
- Manage & update customers data bases with the status of each customer
- transfer calls when needed and necessary to the person on charge to handle any case or answer customer’s questions
- perform other duties as requested
Additional Responsibilities
- Monthly report on all calls by each category and frame.
Work place : QATAR
Number of available positions : 2
Requirements
Degrees : 2 YEAR UNIVERSITY DEGREE (AA, AS)
Background experience : Two (2) years in the same field
Sex : Male
Age : Between 25 to 33 years old.
Language :
Arabic : Fluent
French : Fluent
Complementary :
Essential Skills:
PROFIL RECHERCHE:
· Avoir au minimum un diplôme Bac +2.
· Une expérience justifiée (Minimum 2 ans) dans un poste similaire préférablement dans la bijouterie et produits cosmétiques.
· Sexe : Masculin
· Age entre 25 et 33 ans.
· Bonne maitrise de la langue anglaise. (Langue de travail).
¿ Work well under pressure
¿ Analytical and problem solving skills
¿ Matured, self-confident and ability to supervise & Organize.
¿ Effective verbal and listening skills.
¿ Computer Skills
¿ Customer Focus and service skills
Behavioural Traits
¿ Hygienic, Elegant, Helpful, Good Looking to reflect a positive Company image to public
Conditions
Joining date : 15/09/2014
Contract : CDD
Duration contract : 2 YEARS
Transportation : No
Accommodation : No
Meals : No
Flight ticket : Yes
Complementary :
· Contrat : CDD (2 ans renouvelables)
· Salaire brut : Négociable
· Couverture médiale : Assurée
· Horaire du travail : 48h/ semaine
Si cette offre vous intéresse et que vous possédez les qualifications requises pour le poste Merci de déposer votre CV en anglais ou en arabe avec photo et date de naissance auprès de l’agence Anapec la plus proche.
Et
Postulez sur www.skills.ma
(Merci d’attacher votre CV en Anglais ou Arabe avec Photo)
Délai de dépôts des candidatures :13.08.2014