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Offer reference: INTDAR07/14-309323
Date : 18/07/2014

(2)   Call Center Agent

Job description

Missions :

JOB TITLE Call Center Agent
Reporting To Department Manager
Work Location Head Office
Purpose of the Job
The main purpose of the Receptionist Job is to answer customer calls across a number of areas, handling complaints, answering enquiries, providing information and resolving customer problems to ensure the existence of the loyalty.
Responsibilities & Duties
- Generate customer interest in the services or products that our company offers
- Customer service over the phone of the customer.
- Respond to customer inquiries.
- Provide customers with the information package on products or service
- Evaluate problems of the customers and provide logical lasting solutions
- Follow up customer’s needs by calling them back to respond on their questions.
- Manage filing, mailing , correspondence & other management tasks
- Manage & update customers data bases with the status of each customer
- transfer calls when needed and necessary to the person on charge to handle any case or answer customer’s questions
- perform other duties as requested
Additional Responsibilities
- Monthly report on all calls by each category and frame.

MISSIONS :

·        Répondre aux appels des clients et identifier leurs besoins.

·        Ecouter, comprendre et résoudre les problèmes des clients

·        Renseigner les clients sur les produits et services en les orientant vers les services appropriés.

·        Assurer la fidélité des clients

·        Actualiser les statuts des clients sur les bases de données.

  • Etablir un rapport mensuel sur la nature des appels.

Work place : QATAR

Number of available positions : 2

Requirements

Degrees : 2 YEAR UNIVERSITY DEGREE (AA, AS)

Background experience : Two (2) years in the same field

Sex : Male

Age : Between 25 to 33 years old.

Language :

Arabic : Fluent
French : Fluent

Complementary :

Essential Skills:
¿ Work well under pressure
¿ Analytical and problem solving skills
¿ Matured, self-confident and ability to supervise & Organize.
¿ Effective verbal and listening skills.
¿ Computer Skills
¿ Customer Focus and service skills
Behavioural Traits
¿ Hygienic, Elegant, Helpful, Good Looking to reflect a positive Company image to public

PROFIL RECHERCHE:

·        Avoir  au minimum un diplôme Bac +2. 

·        Une expérience justifiée (Minimum 2 ans) dans un poste similaire préférablement dans la bijouterie et produits cosmétiques.

·        Sexe : Masculin

·        Age entre 25 et 33 ans.

·        Bonne maitrise  de la langue anglaise. (Langue de travail).

Conditions

Joining date : 15/09/2014

Contract : CDD

Duration contract : 2 YEARS

Transportation : No

Accommodation : No

Meals : No

Flight ticket : Yes

Complementary :

 

·        Contrat : CDD (2 ans renouvelables)

·        Salaire brut : Négociable

·        Couverture médiale : Assurée

·        Horaire du travail : 48h/ semaine

Si cette offre vous intéresse et que vous possédez les qualifications requises pour le poste      Merci de déposer votre  CV en anglais ou en arabe avec photo et date de naissance auprès de l’agence Anapec la plus proche.

Et

Postulez sur www.skills.ma

(Merci d’attacher votre CV en Anglais ou Arabe avec Photo)

 

Délai de dépôts des candidatures :13.08.2014